بیماران مبتلا به PKD: شما می خواهید برای جلوگیری از بزرگ شدن بیماران
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به PKD: شما می خواهید برای جلوگیری از بزرگ شدن بیماران

بیماران مبتلا به PKD: می خواهید برای جلوگیری از بزرگ شدن Pacientes¿PKD است کیست پر از مایع مشخص شده با زمان در حال اجرا، کیست رشد بزرگتر و بزرگتر به منظور به مخاطره می اندازد کلیه خود را و یا حتی؟ بدن است. آیا شما کمر درد به طور منظم؟ این است که با کیست بزرگ ایجاد می شود. در نهایت، آن را به نارسایی کلیه را به دیالیز برای حفظ حیات را توسعه دهد. در برخی موارد، شما باید برای حذف خود را بزرگ شدن کلیه بدن است. آیا می خواهید برای افزایش اندازه از کیست؟ اقدام در حال حاضر، شما یک پیش آگهی بهتری دست یابد.

برخی از بیماران ممکن است عمل جراحی در نظر به منظور کاهش حجم از کیست.

جراحی به صورت مشترک استفاده می شود به تخلیه کیست است. اما با PKD، هستند بسیاری از کیست در کلیه وجود دارد. جراحی فقط می توانید حذف بزرگ، در حالی که کوچکترین هنوز هم وجود دارد. آنها رشد می کنند به سرعت زمانی که اتاق بزرگ را برای آنها. در مرحله اولیه PKD، این می تواند کمک به احیای ناراحتی جسمی و محافظت از عملکرد کلیه خود را، اما در مرحله پیشرفته، هیچ کاری نمی کند برای عملکرد کلیه خود را.

در چین، ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای جلوگیری از افزایش در اندازه در کیست، چیست و ترویج عملکرد کلیه خود را.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک ویژگی از درمان در بیمارستان ما است. این است که نفوذ بیماران کلیوی گیاهی میکرونیزه به طور مستقیم با کمک روش اسمز. این درمان می تواند تکثیر غیر طبیعی سلول های اپیتلیال کلیه لوله را مسدود و ترشح از سلول های پوشش برای جلوگیری از رشد کیست. شما همچنین می توانید سرعت بخشیدن به گردش خون و افزایش نفوذپذیری دیواره کیست به طوری که مایع کیست را می توان حذف و سپس مرخص خارج از بدن. به عنوان یک نتیجه، کیست کوچکتر. علاوه بر این، به منظور بهبود عملکرد کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اغلب همراه با حمام پا دارو، کانگ مای ترکیب و چند سوپ دارویی. آنها می توانند یک فضای خوب از خون توسط کلیه های آسیب دیده خود را ترمیم کنند به و ارائه کلیه ها آسیب دیده با مواد مغذی ضروری برای سرعت بخشیدن به بهبود کلیه ایجاد کنید.

در بیمارستان ما، ما بسیاری از بیماران مبتلا به PKD درمان و کمک به بهبود عملکرد کلیه و کنترل رشد کیست. اگر شما علاقه مند در درمان ما برای PKD، لطفا آنلاین دکتر تماس بگیرید و یا پیام زیر را ترک و یا دکتر ما conssultar در WhatsApp: +8615732170898 یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: